Thursday, July 23, 2009

Selamat Pengantin Baru - Md Tinggal & Isteri

Pada hari Sabtu 18hb Julai 2009 lalu saya dengan Darwin @ Ibot menghadiri persandingan seorang kawan yang boleh dikatakan akrab iaitu Md. Tinggal di Nabawan (Kg. Bahagia). Pernikahan telah dilangsungkan pada hari sebelumnya iaitu Jumaat 17hb 2009 tapi saya dapat dapat hadir kerana pernikahan berlangsung pada sebelah pagi (kerja bei). Saudara Md Tinggal adalah merupakan kawan yang ringan tulang, sentiasa sedia menghulurkan bantuan pada bila-bila masa.
Gambar Persandingan Md Tinggal dengan isteri - Di sisi Pengantin, Saya dengan Darwin @ Ibot

Serba sedikit mengenai saudara Md Tinggal, beliau merupakan orang yang bertanggungjawab menjadi pemandu cum bodyguard semasa pernikahan serta persandingan saya dulu. Beliau juga merupakan pemandu pelancung kami semasa saya dan isteri melawat Labuan kali pertama dan semasa kami melawat Labuan kali kedua beserta Aleyah dan Danial semasa menghadiri perkhawinan ipar Juply pada tahun 2007.
Gambar Md Tinggal dengan Aleyah semasa di Labuan tahun 2007

Disebabkan kamera terlupa bawa maka hanya satu gambar saja yang dapat dipotretkan itupun dengan menggunakan handphone, maka disebabkan itu maka saya sertakan gambar lama Md Tinggal dengan si Aleyah semasa kami menghadiri perkhawinan ipar Juply di Labuan.
From this day forward, as you share life's joys and trials, may you always comfort one another with a smile and Always be together through both laughter and the tears and Depending on each other. Congratulations to both of you Wishing you a wonderful beginning, and love to last a lifetime! Amin

No comments:

Post a Comment